Klachtenprocedure

Het kan zijn dat u een klacht hebt over Berlano. Dat vinden wij heel vervelend en willen wij graag oplossen! Kwaliteit en service zijn voor ons belangrijke kernwaarden. Wij willen dat u tevreden over ons bent en met enthousiasme kunt spreken over het assortiment, onze communicatie, de verzending en onze service! Daarom doen wij er alles aan om de klacht naar tevredenheid af te handelen. Wij zien u klacht als een uitdaging en aanleiding om onze communicatie, service en kwaliteit te verbeteren.
Het verwerken van een klacht;

Hoe behandelen wij een klacht?
Wij zorgen voor een snelle afwikkeling van de klacht en beantwoorden uw e-mail binnen 48 uur
(Hierna sterven wij binnen 14 dagen de klacht te hebben afgehandeld))
Wij onderzoeken de oorzaak van de klacht
Wij nemen contact met u op om samen tot een oplossing te komen
Wij geven opvolging aan de gemaakte afspraken
Wij gebruiken de ervaring om de klacht in de toekomst te voorkomen

Hoe kun u een klacht indienen? 
Bij voorkeur via e-mail.
E-mailadres: 

info@berlano.nl

Als er geen oplossing gevonden kan worden tussen de twee partijen, verwijzen wij u dan naar de geschillencommissie. Ga dan naar www.sgc.nl 

Voor geschillen werken wij samen met een Partner voor juridische zaken.